Дрони для ГУР та підтримка ветеранів: з початку року у марафоні «Єдині новини» реалізовано 12 соціальних кампаній

Як телемарафон «Єдині новини» допоміг обороні України і створив 12 соціальних промо-кампаній.
1plus1

Як телемарафон «Єдині новини» допоміг обороні України і створив 12 соціальних промо-кампаній.

Поділитися:

За І квартал 2024 року в ефірі національного телемарафону «Єдині новини» було реалізовано комунікацію 12 важливих загальнонаціональних соціальних промо кампаній. Ще 4 спеціальні промо кампанії було ініційовано та реалізовано безпосередньо самим марафоном.

У співпраці з державою було реалізовано наступні кампанії: 

  • підтримка економіки: сплата податків, підтримка нац виробника;
  • Кампанія «Зроблено в Україні»
  • «Міста сили»;
  • Ти як? Програма ментального здоров’я;
  • підтримка ветеранів;
  • протидія насильству;
  • мінна безпека;
  • евакуація.

Телемарафон також долучився до підтримки кампаній з мобілізації та сил оборони, зокрема мова про:

  • рекрутингові кампанії сил оборони;
  • промоція спец платформи - LobbyX;
  • шеврони перемоги;
  • Нацгвардії – 10 років;
  • іміджеві ролики військ/служб.

Окремо команда телемарафону ініціювала та реалізувала ще 4 власні спеціальні промо кампанії:

  • «Воюємо. Працюємо. Переможемо» до другої річниці повномасштабного вторгнення рф;
  • Воєнкори та колеги в ЗСУ;
  • Масштабний збір «Дрони для ГУР»;
  • Кампанія на тему свободи віросповідання «Єдині у вірі в Україну».

У рамках зазначених кампаній було створено понад 132 соціальних ролики, які транслювалися в ефірі марафону 9100 разів. Це – 4550 хвилин ефіру. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Новини по темі